Spændende fra første linie

Oprettet: 26.01.2010 - 20:29

Bog: "Flaskepost fra P" af Jussi Adler-Olsen

Krimi - En femten år gammel flaskepost med et fortvivlet råb om hjælp lander hos Afdeling Q, og snart er Carl Mørck dybt begravet i en syg sag om en psykopatisk morder, religiøs fanatisme og værgel

Jussi Adler-Olsen
Politiken

Rigtig god krimi fra Jussi Adler-Olsen.

Den er spændende fra første linie og hele vejen igennem bogen. God historie, hvor man puster morderen i nakken i lang tid uden at historien bliver langtrukken. Personerne fra Afdeling Q bidragen også til en god bog - både Assad, Rose, Yrsa og Carl .