Pyramiden af Kim Blæsbjerg

Oprettet: 07.01.2011 - 15:25

Bog: "Pyramiden" af Kim Blæsbjerg

Colin vokser op i Lemvig, hvor hans amerikanske far dræber hans mor.

Kim Blæsbjerg
Rosinante

Lad være med at læse denne bog, hvis du tror, du får en oplevelse i samme ”klasse” som Rådhusklatreren.

Lad være med at læse denne bog, med mindre du er til hårdkogt krimi.

Lad være med at læse denne bog, hvis du gerne vil være ”hyggelig” og bevare dit gode humør.

Men........ hvis du vil læse om 3 generationers forhold til hinanden og medfødte anlæg for mange forskellige former for kriminalitet så læs den.

Hvis du vil læse om kriminalitet i Amerika, Holland, Tyskland og Lemvig så læs den.

Hvis du er filminteresseret så læs den. Du kan  få mange facts om film og skuespillere,  bl.a. fordi 3. generations mor er skuespiller.

Hvis du vil læse om ubrydeligt venskab mellem en stor dreng og pige så læs den.

Kom igen Kim Blæsbjerg, jeg vil forsøge at læse din næste gang.