godt skrevet

Oprettet: 18.04.2011 - 05:33

Bog: "Rock Hudson skal ikke dø i Ukraine" af Thorstein Thomsen

Biografisk roman om teater- og filminstruktøren Douglas Sirk, født Detlef Sierck, der voksede op i Hamborg med danske forældre, men senere måtte flygte til USA med sin jødiske kone, hvor han gjorde

Thorstein Thomsen
Rosinante

Jeg er snart færdig med Thorstein Thomsens bog "Rock Hudson skal ikke dø i Ukraine, og er helt oplsugt af den. Kender I det, at en bog fanger fra side 1 og at både tempo, sprog og handling ikke skuffer en eneste gang ? Det er min første læseoplevelse med denne forfatter, men nu skal jeg da godt nok have kigget efter flere af ham.