Adobe InDesign for begyndere

Oprettet: 22.07.2017 - 13:24

Bog: "Adobe InDesign CC for begyndere" af Gert Laursen

Adobe InDesign for begyndere er bogen for dig, der enten skal i gang med at bruge InDesign, eller allerede bruger det og gerne vil dybere ned programmet.

Gert Laursen
Advice360

Som marketingsassistent har jeg ofte manglet et godt opslagsværk om InDesign. Der findes en del mammutværker på engelsk, men de er svære at bruge i praksis, og engelske fagudtryk er heller ikke min helt stærke side. Derfor blev jeg rigtig glad, da bogen om Indesign udkom. Den er skrevet på dansk af Gert Laursen fra Advice360, og indeholder alt hvad jeg som relativ ny bruger af InDesign har brug for. I 12 kapitler gennemgår forfatteren det grundlæggende Indesign - hvordan man opretter dokumenter, arbejder med tekst, farver osv. Samtidig er der masser af gode fif til, hvordan man arbejder med programmet. Og en skøn lille ting er oversigten over genveje bagerst i bogen. I følge forfatteren er der endnu en bog på vej for rutinerede brugere af Indesign.

Hvis du er bruger af InDesign er den et must.